محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 1656

آموزش نرم افزار لایت روم


آموزش نرم افزار Light Room برای عکاسان ارائه نرم افزار لایت روم توسط شرکت Adobe، فرآیند آرشیو و ویرایش در عکاسی دیجیتال را متحول کرد. در لایت روم از انتقال عکس به کامپیو‌تر گرفته تا ویرایش و در‌‌ نهایت چاپ یا انتشار آن در محیط اینترنت، تمامی نیازهای عکاس دیجیتال برطرف شد و بسیاری از تکنیک‌های خاص ویرایش عکس که فتوشاپ را به نرم افزار مطلوب عکاسان دیجیتال تبدیل کرده بود، در لایت روم ساده‌تر و سریع‌تر از فتوشاپ اجرا می‌شوند. از دیگر مزایای کار با لایت روم این است که ویرایش‌ها در آن بصورت غیر مخرب (Non-Destructive) بر روی عکس‌ها اعمال می‌شوند و این بدان معناست که تمامی ویرایش‌هایی که شما در لایت روم بر روی عکس انجام می‌دهید، فقط و فقط در بانک اطلاعاتی این نرم افزار بر روی عکس نشان داده می‌شوند و در واقع فایل اصلی عکستان همواره دست نخورده باقی خواهد ماند.

این دوره آموزشی شامل 13 ویدئوی آموزشی (5 ساعت و 48 دقیقه) توسط جناب آقای میثم خادم پور کارشناس با سابقه مباحث عکاسی و تبلیغات تولید شده


مبلغ قابل پرداخت 209,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 579

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما